Missa inte...

... att scanna kommentarerna i föregående inlägg. Tydligen är det den vägen man ska gå om man vill få något gjort snarare än att sitta timtal i telefonkö.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Se där, nån som jobbar med omvärldsbevakning :-)

2010-05-21 @ 21:06:37
URL: http://tojis.blogspot.com
Postat av: Lotta

UPS har bevakning på Twitter för att fånga upp missnöjda kunder där.



Synd att de skall behöva hålla på med sånt - hade kanske varit bättre att de skött sig från början.



Hoppas det löser sig nu. :-)

2010-05-21 @ 23:45:23
URL: http://www.lattemama.se
Postat av: Ingrid

Jag tycker som sagt att det var imponerande och håller naturligtvis med om att det varit bættre att gøra rætt från børjan, men klart bættre sent æn aldrig. Alla kan gøra fel. Intressant var det hur som helst!

2010-05-22 @ 02:14:40
Postat av: Karin Själv

Nope, denna ambitiösa upprättelse kompenserar inte för att jag behövt bli riktigt förbannad och t o m höjt rösten och svurit till kundtjänst (ni hör hur de retat upp mig). Det är klart att inte alla på Tele2 är oförskämda men de borde inte ha en enda i frontlinjen som beter sig på det viset - det är helt klart deras företagsidé att göra det riktigt svårt att häva en felaktig faktura. Notera även http://www.tv4play.se/nyheter/nyhetskanalen?videoId=1.1648556 Men fenomenet som sådant, att de hittar mig så snart efter att jag postat mitt inlägg, intresserar mig.

2010-05-22 @ 07:16:52
URL: http://karinesmeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0